More time on the road than we do at home. Just go get stuff done…it’s fun.

More time on the road than we do at home. Just go get stuff done…it’s fun.

Repost from @abcdancemiami. Even though I was feeling a little under the weather still managed to have a great class tonight with awesome students. Hope to come back and teach you guys soon! Thanks for being so great.

📷: Clear Image Pro. 
Anthony Lee Class.

📷: Clear Image Pro.
Anthony Lee Class.

Yo but for real. This Thursday in Orlando! You don’t wanna miss this workshop! 


Who: &Friends and Gym Shooters 

What: A workshop foo. Pay attention. Lol
5;00 - Warm up/ Stretching
5:30 - Sam Zero
6:30 - Donny & Brelin (Colab class)
7:45 - Ben10
9:00 - Hans 

When: Thursday, July 24th. 

Where: DCO (Dance centers of Orlando) 7800 S US Highway 17-92 #144, Casselberry, FL 32730

How much: $20. (Yeah I know… &friends clearly can’t believe it either)
$8 single class

Yo but for real. This Thursday in Orlando! You don’t wanna miss this workshop!


Who: &Friends and Gym Shooters

What: A workshop foo. Pay attention. Lol
5;00 - Warm up/ Stretching
5:30 - Sam Zero
6:30 - Donny & Brelin (Colab class)
7:45 - Ben10
9:00 - Hans

When: Thursday, July 24th.

Where: DCO (Dance centers of Orlando) 7800 S US Highway 17-92 #144, Casselberry, FL 32730

How much: $20. (Yeah I know… &friends clearly can’t believe it either)
$8 single class

Really dope class by @alexditmmaso tonight. Great challenge. I support his hustle.

Pretty awesome power circle pic from last nights Dinner. #Finishline232 #sole26

Pretty awesome power circle pic from last nights Dinner. #Finishline232 #sole26

Floral. GANG! 
Ps. Sorry Dan. Lol

Floral. GANG!
Ps. Sorry Dan. Lol

Been slacking lately. Bosses dinner. Got on my 14s. #Sole26

Been slacking lately. Bosses dinner. Got on my 14s. #Sole26

So yeah. I was gonna wait. But then I was like na. So it’s up. Nirvana choreo. Watch it. I put up on YouTube but the link is also in my IG bio.

YouTube.com/hp617
#nirvana

Sometimes you get to teach those kinda classes… The ones that you can’t stop watching the footage. Yesterday was one of those classes. I’ll put it up later. #Nirvana

Give thanks where it’s due. 🙏☝️

Give thanks where it’s due. 🙏☝️

Two great classes in a row… Holy Cow. I don’t know if I’m ready for this whole being a dance teacher thing…. Thank you to everyone who came to class. Next up. Gym Shooters X &Friends workshop July 24th!

Two great classes in a row… Holy Cow. I don’t know if I’m ready for this whole being a dance teacher thing…. Thank you to everyone who came to class. Next up. Gym Shooters X &Friends workshop July 24th!

Real chill nikes on my feet for the first class.

Class. Yea lawd.

Class. Yea lawd.

beanseller:

i heard people were pokeshaming
so i procrastinated homework and taking out the laundry

beanseller:

i heard people were pokeshaming

so i procrastinated homework and taking out the laundry

(via alternative-pokemon-art)